onsdag 21. oktober 2009

Masse tanker...


Ettersom vi også har fått hjem Yatzy igjen,må vi begrense litt på hunder pga.plassmangel :o(

Det er det VÆRSTE jeg vet! Er kjempe glad i allesammen,og kan ikke tenke meg et liv uten mine kosekompiser!


Bolt,hannrottweileren min,har min svigerinne, Eva blitt medeier til.Så han bor i Tistedal :o)

Jeg måtte dessverre kontakte hun som Tasha kommer fra...Så, Tasha flytter fra oss om en stund :o(

Jeg er IKKE glad i gjøre slike valg :o(

Men, det er jo oppdrett av sankt bernhard vi har gått inn for og hvis det nå går etter planen, blir det valper før Jul!!


Så, vi har bestemt og beholde Yatzy fram til vi har tatt ny HD rønken ,vil ikke at han skal bli noen "kasteball"...


Vi har fått kaninbarn!!! Har aldri vært med om,så det her er jo kjempe morsomt :o) De er ikke noe fine uten pels...men når pelsen kommer,sukk... gleder meg :-D


Ønsker alle en kjempe fin dag videre,jeg skal rydde,vaske... som vanlig,hehehehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar