torsdag 22. oktober 2009

planer planer & atter planer :O)



Planer har vi alltid,men og få til de,hehehe er en annen sak :o)


Jeg vil men får det ikke til sa jeg alltid før,men nå : vil jeg så skal jeg ;o)
Blir snart bestilling av rønken på både Cikki & Cassie :o)
Har allerede funnet ut hvem jeg vil bruke på Cikki etterhvert,men ikke før etter rønken og gjerne etter litt utstilling :o)
Cassie skal på 2 utstillinger iløpet av nov/desember,og det gleder jeg meg til :o)
Wlad skal også få sin første utstilling på de samme utstillingene som Cassie her i Norge :o)
Så,det er en del planer framover ;o
Mest av alt nå, gleder jeg meg til hvis det blir valper på Dreamgirl :-D
Og tenk, hun har da første termin 24. Desember!!!
Da blir det nok en gledelig Jul hos familien Rustad-Gabrielsen :o)
Det var nok alt for idag, ha en riktig flott dag allesammen :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar